De beheer van uw woning

Laat uw verhuurde panden beheren

Of u nu van 1 of 100 woningen het beheer wenst uit te besteden aan een professionele Vastgoedmanager dan bent u bij ons aan het goede adres. Wij denken met u mee, hebben de benodigde kennis over huurders in huis en kunnen door analyse en toekomstvisie een wezenlijke bijdrage leveren om uw huurinkomsten zeker te stellen.

Een tevreden huurder is meer waard dan menig vastgoed eigenaar beseft. Een maand leegstand staat gelijk aan al uw huurverhogingen in 8 jaar. Als uw beheerder dus niet optimaal presteert kost dit handenvol geld. Beheerders hebben vaak problemen met verhuren omdat de organisatie gericht is op de interne processen. Nextup makelaars. heeft eerst in 8 jaar tijd de verhuuractiviteiten geoptimaliseerd en is later met het beheer begonnen om zo een complete en uitstekende dienstverlening te kunnen waarborgen.

Kennis is Macht

Onze organisatie stelt zich op het standpunt dat u volledig moet kunnen profiteren van de aanwezige marktkennis, inzicht in demografische factoren danwel vastgoedontwikkelingen en dat u kunt vertrouwen op onze analyse.Buiten financieel-administratief beheer begeleiden wij (her) ontwikkelingen, verzorgen inkoop en leveren facilitaire diensten. Bovenal moet vastgoed blijven aansluiten bij de vraag uit de markt. Op dit punt zijn wij ijzersterk en betrokken. Met onze kennis en visie kunt u de huurder van morgen ook naar tevredenheid blijven bedienen en neemt u een voorsprong op uw concurrenten. 

Goed contact huurders

Nextup makelaars is een open organisatie met professionele medewerkers die het boven alles gewoon leuk vinden om dit werk te doen. De contacten met huurders zijn het grootste onderdeel van het plezier. Onze huurders zijn veelal buitenlandse expats dan wel medewerkers van bedrijven die service bijzonder op prijs stellen. Ons doel is om hen daarin van dienst te zijn zoals wij dat zelf graag zouden willen als wij een woning zochten.

Tijdens de gehele huurperiode nemen wij huurders serieus en klachten en opmerkingen worden altijd met huurders en verhuurders doorgenomen. Ons streven is dat huurders zo lang mogelijk naar tevredenheid in de woning blijven.

Beheer voor de particuliere belegger/eigenaar

Voor de particuliere verhuurder hebben wij een beheerpakket waarbij wij zorgdragen voor het financiële en administratieve beheer, incasso en verwerken van eventuele onderhoudsklachten.De huurincasso verloopt via onze derden gelden rekeningen en u krijgt de huur iedere maand netjes doorgestort. Wij beoordelen een onderhoudsklacht op zijn authenticiteit en vragen bij grotere bedragen eerst uw toestemming  voor reparatie. Wij beseffen maar al te goed dat u de kosten zo laag mogelijk wenst te houden.

Als een huurder heeft opgezegd gaat de woning direct in het beschikbare aanbod. Bij de selectie van een nieuwe huurder doen wij, zoals onze klanten al jaren gewend zijn, een zorgvuldige selectie en worden de antecedenten nagelopen.

Indien u de woning zelf gaat beheren kan de fiscus u gaan zien als zijnde een ondernemer. De consequentie is dat de verhuur dan niet meer in Box 3 valt maar in Box 1. De huur wordt dan belast conform inkomsten belasting is niet meer vrij van belasting zoals in Box 3.

Wees dus verstandig en laat uw pand(en) beheren!

Onderhoud

Voor het onderhoud is het belangrijk een overzicht te krijgen van de benodigde kosten op de korte en (middel) lange termijn. Het niet op tijd ingrijpen bij onderhoud kan leiden tot onnodig hoge kosten.

Registratie en afhandeling klachten/reparaties

Een goede klachtenregistratie is van essentieel belang voor een correct georganiseerde klachtenafhandeling. Het aantal klachten en de afhandeling hiervan toont immers de tevredenheid van de huurders. Een goede vastgoedmanager heeft deze zaken goed voor elkaar.

Kosten & werkzaamheden

Prijzen kunt u opvragen bij de Vastgoedmanager.

Indien u meerdere panden via ons wilt laten beheren dan kunnen wij voor u een passende offerte opstellen.